Saturday 28 November 2009

God is smiling :)

How can I thank enough this Universe for what I’m living now? How can I find the words to express something that has no shape, dimensions, color, taste or fragrance? How can I hold God to tell him… Thank you God, you’re great! Can I even tell something to the One that creates everything, something that he doesn’t already know?

And yet, what to do with all this gratitude inside that wants to be shared… wants to be expressed?

How to let Him know?

I just close my eyes and remain silent… breathing deeply, slowly, smoothly… an inner smile appears… my heart is bursting, expanding to embrace the Universe… and tears of love and gratitude are flowing from my eyes… I am overwhelmed with the intensity of my own heart, of my own feelings, of the grace that is pouring on me…

No, there are no words to express all this… so I stop searching and I surrender… I surrender to the joy, to the happiness, to the spaciousness inside, to the silence…

And in this silence…

within

God is smiling…

Humble, I smile back…

God is smiling in my inner smile

my heart is in the heart of God

and I am One with Everything!


Love,
Priya






Dumnezeu zambeste :)

Cum pot sa multumesc indeajuns Universului pentru ceea ce traiesc acum? Ce cuvinte sa gasesc, sa pot exprima ceva care nu are forma, dimensiune, culoare, gust ori aroma? Cum sa-l prind pe Dumnezeu sa-i spun… Multumesc Doamne, esti maret! Pot oare sa-i spun ceva Celui care creeaza totul, ceva ce nu stie deja?

Si totusi, ce sa fac cu toata aceasta recunostinta care vrea sa fie impartasita… vrea sa fie exprimata?

Cum sa-I spun, sa-L anunt?

Pur si simplu inchid ochii si raman in tacere… respirand profund, incet, usor… un zambet interior apare… inima imi explodeaza, extinzandu-se sa imbratiseze Universul… si lacrimi de iubire si recunostinta curg pe obraji-mi… Ma simt coplesita de intensitatea propriei mele inimi, a sentimentelor, senzatiilor din interior, a gratiei ce se rasfrange asupra mea…

Nu, nu exista cuvinte sa exprime toate acestea… asa ca ma opresc din cautare si ma abandonez… ma abandonez bucuriei, fericirii, spatialitatii din interior, linistii…

Si in aceasta liniste…

inauntru

Dumnezeu zambeste…

Cu umilinta, zambesc si eu…

Dumnezeu zambeste in zambetul meu interior

inima mea este in inima lui Dumnezeu

iar eu sunt Una cu Totul!


Din inima,
Priya

No comments:

Post a Comment