Tuesday 22 December 2009

The message in the mirror

I am here.
I see you.
You’re important to me.
I hear you.
I feel your heart.
I see your light.
I receive you.
I am open for you.
You are accepted and loved.
I know you.
You are so beautiful.
I trust in you.
You are OK.
Everything is going to be just fine.
I remember you.
You are safe, loved and nourished.
You belong.
You have a place in my heart.
You can trust me.
I honor you.
I love you.

I love myself.
I honor myself.
I can trust you.
I have a place in my heart.
I belong.
I am safe, loved and nourished.
I remember me.
Everything is going to be just fine.
I am OK.
I trust myself.
I am so beautiful.
I know myself.
I am accepted and loved.
I am open for me.
I receive myself.
I see my light.
I feel my heart.
I hear myself.
I am important for me.
I see myself.
I am here.

Love,
Priya




Mesajul din oglinda

Sunt aici.
Te vad.
Esti importanta pentru mine.
Te aud.
Iti simt inima.
Iti vad lumina.
Te primesc.
Sunt deschisa pentru tine.
Esti acceptata si iubita.
Te cunosc.
Esti atat de frumoasa.
Am incredere in tine.
Esti bine.
Totul va fi in regula.
Imi aduc aminte.
Esti in siguranta, iubita si hranita.
Apartii.
Ai un loc in inima mea.
Poti avea incredere in mine.
Te onorez.
Te iubesc.

Ma iubesc.
Ma onorez.
Pot avea incredere in tine.
Am un loc in inima mea.
Apartin.
Sunt in siguranta, iubita si hranita.
Imi aduc aminte.
Totul va fi in regula.
Sunt bine.
Am incredere in mine.
Sunt atat de frumoasa.
Ma cunosc.
Sunt acceptata si iubita.
Sunt deschisa pentru mine.
Ma primesc.
Imi vad lumina.
Imi simt inima.
Ma aud.
Sunt importanta pentru mine.
Ma vad.
Sunt aici.

Din inima,
Priya

4 comments:

  1. A lover knows only humility, he has no choice...
    A lover asked his beloved,
    Do you love yourself more than you love me? Beloved replied,
    I have died to myself and I live for you. I've disappeared from myself and my attributes,I am present only for you.
    I've forgotten all my learnings,but from knowing you I've become a scholar.
    I've lost all my strength, but from your power
    I am able.

    Citindu-ti mesajul din oglinda, mi-a sunat din nou in-cantarea...
    Din ea ti-am asezat aici, din inima, un cantec din minunile indragostitului si iubitului Rumi...

    ReplyDelete
  2. Draga mea, parca te uiti la mine in inima si culegi de acolo ce imi place... Rumi e preferatul meu, iar dintre poeme... ai ales unul dintre cele care imi plac foarte foarte tare :)
    Cand va mai intalniti cu focul, ma alatur cu drag!

    ReplyDelete
  3. Chiar in inima ma uit, draga mea...
    Nu mi se mai pare demult uimitor. Sa dau asa, de cate un chip drag al Celui Fara Chip, sa vad si sa gust regasirea. O inima care stie Limbajul Inimii e acum ceva firesc...
    Ce-ar fi... ce-ar fi sa te alaturi focului. In noaptea de Anul Nou. La a doua luna plina a lui decembrie. Vom fi cateva, facand focul, la trecerea dintre ani... Calatorind spre cele patru zari, peste lume, peste lumi...
    Te poti alatura, cu mare drag va fi intalnirea. In inima, in minte, poate si in trup, de ce nu? Fie cum va fi.
    Oricum, e bine. E minunat. Mi se pare o regasire de minune, asa, pe calea asta "virtuala", aici, in Inima...
    Bine ne-am regasit!

    ReplyDelete
  4. Wonderful poem.... I read it and it gives me so much feelings. Thank you. I will come here often to hear my own hearts from your posts. registry cleaning tool

    ReplyDelete