Sunday 28 March 2010

How this Universe is answering

I'm in Cluj now. The reason? An NLP Practitioner and Coach group. In the lunch break, I talk with Anca, 'mirror-mirror on the wall'. And she's asking me, again, what do I want to receive for my birthday, as I keep on going round around the answer every time...

Well, I would love to swim, to have a sun bath, in the park maybe, and in the evening to enjoy a tea with dear souls at Satya.
So I say.

Well, I see. But what do you want to receive? Maybe you didn't understood the question...
So she says.

I'm laughing, she's laughing too, and I remember that I know for sure what I don't want to receive - things to decorate the house... anyway I'm moving from house to house, renting, and soon there's a new changing home, so... I say yes to beautiful experiences, no to 'dust-gathering' stuff. We hang up laughing. And I'm realizing that, in fact, I still haven't answered the question.

What do I want to receive for my birthday?

Here it is, starting to feel this energy wave rising inside, as I don't understand why is so hard to say it since this is what I want. So I pick up the phone and call again and say out loud:

Well this is what I'm saying to this Universe. I want Love. I want to experience love in my life, in everything I do. Including a relationship with a man.

That's it! I said it.

I came back from lunch and one of the wonderful beings from this group, gently comes to me and gives me a gift, as she knew it's going to be my birthday: a small, red, beautiful box. And inside of it... a little heart!

Should I say how thrilled I was receiving this necklace? Should I describe the sensation that Yes, this Universe was here and listened to my words? The warmth and openness in my heart? The gratefulness for the way I received an answer, so fast and so beautiful? The trust that Yes, I shall receive that love also in a relationship with a man?

Thank you Edani, angel with velvet eyes. Thank you dear big Universe!

Thanking that I am Love!

Love,
Ram


















Cum răspunde Universul

Sunt la Cluj acum. Motivul? Un grup de Practician şi Coach NLP. În pauza de masă vorbesc la telefon cu Anca, oglindă-oglinjoară. Care mă întreabă, iar, ce îmi doresc să primesc de ziua mea. Şi eu mă tot învârt în jurul răspunsului de câte ori mă-ntreabă...

Păi mi-ar plăcea să înot, să stau la soare, în parc, iar seara să savurez un ceai cu oamenii dragi la Satya.
Zic eu.

Bine, bine, dar ce îţi doreşti să primeşti? Poate n-ai înţeles întrebarea...
Zice ea.

Şi râd eu, râde şi ea, îmi aduc aminte că ştiu sigur ce nu vreau să mai primesc - lucruri de decorat casa, că oricum mă mut din casă-n casă cu chirie, urmând cât de curând o nouă mutare... Aşa că experienţe minunate sunt binevenite, lucruri de adunat praf pe ele... parcă nu. Închid telefonul râzând. Şi-mi dau seama că, de fapt, n-am răspuns la întrebare.

Ce îmi doresc eu să primesc de ziua mea?

Şi urcă aşa un val de energie în mine, că nu pricep ce mă tot codesc atâta să spun, din moment ce asta îmi doresc. Aşa că iau telefonul, sun iar oglindă-oglinjoara şi declar tare şi răspicat:

Păi uite, zic Universului aşa. Îmi doresc Iubire. Îmi doresc să trăiesc iubirea în viaţa mea, în tot ceea ce fac. Inclusiv în relaţia cu un bărbat. 

Nah! Că am zis.

Mă întorc din pauza de masă şi iată că una din fiinţele minunate din acest grup de formare, vine delicat aşa, şi-mi dăruieşte un dar, că ştie ea că va fi ziua mea: o cutiuţă mică, roşie, drăguţă. Iar în cutiuţă... o inimioară!

Să mai spun emoţia pe care am simţit-o primind acest medalion? Să descriu senzaţia că Da, universul ăsta a fost aici şi m-a auzit când am declarat ce îmi doresc dar de ziua mea? Căldura şi deschiderea din inima mea? Recunoştinţa pentru felul în care am primit răspuns, atât de repede şi de frumos? Încrederea că Da, voi primi şi acea iubire în relaţia cu un bărbat?

Mulţumesc Edani, înger cu ochi de catifea. Mulţumesc Univers mare şi drag!

Mulţumesc că sunt Iubire!

Din inimă,
Ram

4 comments:

  1. esti, iubire...
    si vine spre tine in continuare, tot ce doresti, din plin...

    ReplyDelete
  2. Hihi, să ştii că da. M-am trezit dimineaţă cu alte daruri, tot aşa, răspuns la ce am cerut... Universul este darnic cu mine :)
    Te îmbrăţişez cu drag, inimă! :)

    ReplyDelete
  3. :) Beloved, esti si vei fi cea mai delicata si profunda imbratisare primita. Judec fara ochi! Stii ca eu "trebuie sa vad" :)
    Tu doar, Carmen, Monica si inca cineva pe care iubesc reuesc sa-mi comunice totul intr-o atingere. ...assssa simplu.. siiiiiiiiimplu cu o atingere :) "ce bine ca esti... ce mirare ca sunt... "

    ReplyDelete