Saturday 16 January 2010

Journey to my heart

Openness, sway, floating, caress, embrace, colors, velvetness, wonder, treasures, love, mystery, nourishment, lightness, shineness, joy, warmth, aliveness, gratitude… all here, inside my heart. In the underwater garden of my heart.

My heart takes sound. The sound takes voice. I hear myself singing my heart. Singing its motion, its floating, its sparkling, its dancing.

And you are here. As you’d be in your own home. You dive in my heart as it is your Home. And I’m receiving you. Looking at you. Contemplating. I’m melting. I’m merging. I’m rising.

I'm wondering. I’m surprised. I’m amazed.

I’m thanking.

I’m smiling.

I love my heart :)

Love,
Ram


So much magnificence...

Călătorie în inima mea

Deschidere, mişcare, plutire, mângâiere, îmbrăţişare, culori, catifelare, minune, comori, iubire, mister, hrănire, lumină, strălucire, bucurie, căldură, viaţă, recunoştinţă… toate aici, în inima mea. În grădina subacvatică a inimii mele.

Inima mea capătă sunet. Sunetul capătă voce. Mă aud cântându-mi inima. Cântându-i mişcarea, plutirea, scânteierea, dansul.

Iar tu eşti aici. Ca la tine acasă. Înoţi în inima mea de parcă ar fi Acasa ta. Iar eu te primesc. Te privesc. Te admir. Mă topesc. Mă contopesc. Ţâşnesc.

Mă mir. Mă surprind. Mă minunez.

Mulţumesc.

Zâmbesc.

Îmi iubesc inima :)

Din inimă,
Ram

2 comments:

  1. Cu drag... calatoria in inima pe care am facut-o ghidata fiind de Spersa... Shakti's Celebration indeed :)

    ReplyDelete