Thursday 14 January 2010

Instead of I love you

Good beautiful things are happening now inside me :)

I’m exploring this space within where love is, where warm is, where is flowering and growing, where silence and joy are together, where creativity flows and dance is instantly happening…

The space where I find my aliveness, my passion, my sensuality, the tenderness and gentleness too…

The space where smile is the seed, laughter is the flower and spontaneous happiness is its fruit…

A space of strength, of moving rootedness, of connectivity, where there is no mask, no hiding, where sincerity is the soul's magic mirror…

A space where smile feeds on smile, love feeds on love, freedom feeds on freedom… naturally, effortlessly, joyously…

A space of deep silence and gratitude, of song and celebration…

And maybe the first thing I would have done in the past it would have been to conclude with 'I love you', thinking that it’s something great in giving you my love, without realizing the ‘load’ and the pressure that comes with it.

Now I choose not to project this space on you. Now I choose to let you free of my expectations. Now I’m free to be me, just as you’re free to be you.

Now I’m delighting myself in this space, I’m breathing in it, I’m letting it be.

Now I just hold this space and open it for you. I invite you in. So you also have the freedom to choose, to step in, to explore, as well as to step out when you wish.

Now I can respect your pace, cause I learned to follow and respect my own pace, my inner rhythm.

Thank you, darling, for awakening this space inside me.

I am open. And you are welcomed.

Love,
Ram


În loc de Te iubesc

Tare frumoase mai sunt lucrurile de se întâmplă acum în fiinţa mea :)

Mă găsesc explorând acest spaţiu interior unde este iubire, unde este căldură, creştere şi înflorire, unde tăcerea şi bucuria sunt împreună, unde creativitatea curge şi dansul se întâmplă instantaneu…

Spaţiul în care îmi regăsesc vitalitatea, pasiunea, senzualitatea, tandreţea şi blândeţea de asemenea…

Spaţiul în care zâmbetul este sămânţa, râsul este floarea iar fericirea spontană este fructul…

Un spaţiu de putere, de înrădăcinare mobilă, conectare, unde nu este nicio mască, unde nu este ascundere, unde sinceritatea este oglinda magică a sufletului…

Un spaţiu în care zâmbetul hrăneşte zâmbet, iubirea hrăneşte iubire, libertatea hrăneşte libertate… în mod natural, fără efort, cu bucurie…

Un spaţiu de linişte profundă şi gratitudine, de cântec şi sărbătoare…

Şi poate că primul lucru pe care l-aş fi făcut în trecut ar fi fost să ajung la concluzia 'Te iubesc', crezând că e ceva minunat şi măreţ în a-ţi dărui iubirea, fără a realiza încărcătura şi presiunea care vin la pachet.

Acum aleg să nu proiectez acest spaţiu asupra ta. Acum aleg să te las liber de aşteptările mele. Acum sunt liberă să fiu eu, aşa cum tu eşti liber să fii tu.

Acum mă delectez în acest spaţiu, respir în el, îi dau voie să fie.

Acum pur şi simplu susţin acest spaţiu şi îl deschid pentru tine. Te invit înăuntru. Astfel încât să ai libertatea de a alege, de a păşi în acest spaţiu, de a explora, de a păşi în afara lui când doreşti.

Acum pot să respect ritmul tău, pentru că am învăţat să îmi urmez şi să respect propriul ritm.

Îţi mulţumesc, dragule, că ai trezit în mine acest spaţiu care acum este deschis şi în care tu eşti binevenit.

Din inimă,
Ram

2 comments:

  1. Esti atat de minunata ,Priya!
    Mi-am permis (cu admiratie) sa public cateva dintre cuvintele tale pe blogul ARTA-FEMINITATII,unde te invit si pe tine cu mare drag.
    Mult succes in tot ce faci, workshopuri, coaching, poezie , dar mai ales in IUBIRE.
    Osaptamana minunata!
    Cu drag,
    Anima

    ReplyDelete
  2. Multumesc, cu mare drag am descoperit Arta Feminitatii :)
    Zile cu zambet in inima :)
    Priya

    ReplyDelete